Sunday, July 25, 2010

Aku SAYANG Korang Semua!

Walaupun aku dah lama tak menulis apa-apa di sini (sejak zaman pra-Piala Dunia), trafik ke blog hampeh aku ni tetap steady. Maknanya, ada jugak manusia-manusia baik hati yang sudi menjengok ke sini. Terima kasih aku ucapkan. Aku bukan takde niat nak update, cuma sekarang, aku sibuk main twitter. (Ikut la aku. Aku akan ikut ko balik. Hehehe...) Aku juga sibuk membaca sekarang. Jadi, yang kena tinggal, blog ini la.

Kesian Rempit Chronicles...

Takpe... Aku berazam untuk mengupdate blog hampeh aku ini sekerap mungkin. Kalau nak gerenti yang aku akan update sekerap zaman prolifik aku dulu, mungkin agak sukar. Tapi aku akan cuba sedaya upaya aku. In any case, inilah dia platform pertama aku di dalam dunia maya interweb. Siapalah Johnny tanpa The Rempit Chronicles, betul?

Sekian, update aku kali ni. Kepada pembaca-pembaca setia blog ini yang selalu jengok-jengok ke sini, teruskan usaha murni ko ya.






"Hi. My name is Johnny and I'm a Twitter addict."

"Hi Johnny!"

No comments: