Sunday, July 25, 2010

#FF #1 The Rempit Chronicles

Aku nak tulis pasal Twitter lagi. Ya, aku tau ko bosan baca pasal benda yang sama saja tapi harap bersabar la ye. Ni last post aku pasal subjek ni. Sampah!

Aku cuma nak bagi sedikit laungan a.k.a. shoutout kepada mereka-mereka yang telah sudi melayan aku di Twitter. Maklumlah, aku ni newbie. Follower tak ramai lagi. Anyway, berikut adalah individu-individu yang cool dan baik hati yang telah banyak menolong aku semasa aku mula aktif bertwitter baru-baru ini. #FF versi 'The Rempit Chronicles' la, lebih kurang.

Mula-mula sekali, aku ingin bagi shoutout baek kepada bro @aminiskandar. Dialah individu pertama yang follow aku. Untuk itu, selagi Twitter wujud, aku janji aku tak akan UNFOLLOW dia. Wooohoooo!

Laungan yang kuat dan hebat juga kepada @wahleci. Walaupun dia hawt dan single, dia tetap sudi layan tweet aku yang kadang-kadang (atau selalu?) merapu. You go, girl!

Seterusnya, a big shoutout kepada @faizahroslaini. She is one hawt mama! (Jangan kacau lebeh-lebeh ya. Dia sudah kawen.) Seorang peminat Faizal Tehrani yang fanatik dan juga pembaca buku yang kronik! Woot!

Next, brader-brader @SyafiqSunny dan @bumilangit. Dua orang brader ni adalah antara individu-individu yang paling awal aku kenal secara eksklusif di Twitter. Automatic FOLLOW sampai bila-bila.

Tak lupa juga bro @limmengkeong yang senantiasa muda remaja. Kalau nak sentiasa hepi ceria, riang ria, mak harap uolls ikut dia, ok noks. Curluzz gittew!

Last, but not least, my latest, newest Twitter pal, @elviza. First time aku tweet dengan dia, kami berborak pasal Steinbeck. You really meet interesting people on Twitter, dia kata kat aku masa tu. Cool! Oh, and she's one hawt mama too, ok. Jangan kacau lebeh-lebeh ya! Sudah kawen oso.

So, itulah dia. Senarai shoutout dan #FF 'The Rempit Chronicles' yang pertama.

Good night, Twitterjaya. See you tomorrow morning!

11 comments:

GombakRock said...

wow..twitter byk hot mamas ye!!

ini yg nak ke "dark side" ni..

haha

Johnny B. Rempit said...

Join, jangan tak join. Jangan biarkan @SyafiqSunny sorang je yang conquer. Hahaha...

Ummi said...

You had me at hawt. LOL!

Ummi said...

You had me at hawt. LOL!

Johnny B. Rempit said...

2 comments! You must really like me! :p

Ummi said...

Blogspot punya issue. I thought dah post sekali but then timed out. But anyway, yeah, of course I like you! :P

Johnny B. Rempit said...

Woot!

:)

Faizah Roslaini said...

hehehehe ejen pengiklanan tidak rasmi pula ya En johnny.

Thanks to you sekrang I sudah ada satu benda lagi untuk dilayan di internet. Nampaknya memang akan minima di Facebook atau barangkali tidak langsung.

Terima kasih atas gelaran hawt mama. Saya tersenyum membacanya pada pagi Isnin kelmarin.

Take care dan sila siap sedia dengan cokolat sebab saya sedang cari Steinbeck sekarang!

Johnny B. Rempit said...

Kalau nak baca Steinbeck, cuba cari iconic works beliau dulu. 'Of Mice and Men', 'Tortilla Flat'. Tapi kalau nak terjun terus in the deep end, harus baca 'The Grapes of Wrath'. Good luck.

aidura sofiee said...

@Johnny,

awat hang dah lama tak update blog ni? :O

Linglung said...

gua ada beberapa kali nampak nama lu di twitter hasil retweet orag..hehe