Tuesday, September 2, 2008

SMS Sambut Puasa...

Kat bawah ada dua contoh SMS sambut puasa yang aku dapat tahun ni.

"Bulan puasa ni klau nak buat jahat tanya iman. Iman pasti kata jangan. Jangan tanya Aiman nanti dia kata "Aiman tak kisah". Selamat menyambut Ramadhan al Mubarak."

"Semoga Allah jadikan..subuhmu cahaya, zohormu gembira, asarmu seronok, maqribmu keampunan, isyakmu keamanan dan doamu tidak ditolak dan diluaskan rezkimu serta ianya tidak diambil balik dan dibuka pada mu pintu syurga tanpa sempadan. SELAMAT BERPUASA."

Panjang-panjang SMS yang korang hantar kat aku. Terima Kasih aku ucapkan pada semua yang sudi hantar SMS kat aku. Yang aku balas pendek je...

"Puasa Yang Yok... Pagi-pagi dah hisap rokok... Selamat Berpuasa!"

Hahahahaha...

(Puasa, jangan tak puasa!)

No comments: