Wednesday, May 6, 2009

Aku, Sasterawan Negara dan Bau Busuk lagi Membusukkan

"Geng! Aku tak peduli! Ko kena gak bagi tau aku sumber rahsia ko ni. Mana ko dapat benda ni? Minggu lepas lu dah jumpa Pepatah-Petitih. Dah la buku tu rare. Ni boleh lak lu jumpa barang ni."

"Mana boleh cakap geng. Gua tak suka pecah lubang. Gua kena la protect source gua."

"Maaaak aiiii! Mana lak ko belajar perkataan tu? Cibai ko!"

"Hehehe... Lu jangan ingat lu je yang ada otak dalam rumah ni. Hehehe..."

"Lahanat!!!"

"Amacam geng? Mau?"

"Lagi mau tanya... Mau laaaa..."

"Hehehehe..."

2 comments:

GombakRock said...

salam brader...
aiseh gua pon ada buku ni..bapak gua beli time reformasi dulu...tapi tak pernah habis baca...pening kepala baca buku ni...dengan tahi ar...pukimak ar...lobang keramat ar..
tapi gua tetap simpan buku ni dalam koleksi gua sebab buku ni n shanon ahmad is the legend!!!
selamat!!

Johnny B. Rempit said...

Salam Brader GombakRock...

Sebenarnya, saya dah lama cari buku ni. Baru-baru ni je jumpa satu copy. Itu pun member gua yang jumpa. Hehehe...