Wednesday, February 10, 2010

Aku, Ironi dan Serendipiti : Atau Mengapa Radio Masih Cool

"Bro. Radio dah repair dah?

"Repair? Lagi best dari tu. Boss aku suruh ganti radio baru. Ko tak perasan ke?"

"Ha'ah la. Baru aku perasan. Branded lak tu. Baik lak boss ko."

"Dah hari-hari aku asyik komplen je."

"Dia mesti dah muak tengok muka ko kan."

"Tau takpe. Hehehe... Ko on la."

"Orait. Kita dengar bola nak?"

"Bola? Malam ni siapa main? Selangor ke?"

"Ko ni tak latest la geng. Kita dengar EPL la."

"Ko biar betul geng."

"Meh sini aku tunjuk..."


'...our feature match tonight will be Liverpool against Everton at Anfield...'


"Pehhh... Gila old skool. Dengar game kat radio."

"Aku rasa kan, cara ni lagi best. Kena guna imaginasi. Betul tak geng?"

"Betul..."


'...and the match is now officially underway with Everton...'

No comments: