Tuesday, May 18, 2010

Gambar-Gambar Semi-Random : Atau Kepala Aku Masih Lagi Tersumbat!!!

Masih malas nak menulis.

Disebabkan itu, aku cuma post gambar-gambar semi-random dari fon aku dan sumber-sumber intertubenetwebtwitterfacebook.


Hos program 'That Effing Show' (yang patut di tayang on the effing tv)


Janda Hamil


Buku 'banned' di Arab Saudi. Both, I think.


Ya Hya Chouhada!


Aku ambik gambar ni dari tweet @amirmu a.k.a Amir Muhammad
Ikut la dia. Tell him Johnny sentcha...










Oh ya, kalau korang ternampak dengan Muse, suruh dia jumpa aku, ya...

2 comments:

aidura sofiee said...

uiikkk... apa ke hal muse kena jumpa hang, johnny?

poneng den. :)

Johnny B. Rempit said...

Alaaaa... Kalau terjumpa diorang, cakap je Johnny nak jumpa. Diorang paham la...

http://en.wikipedia.org/wiki/Muse