Tuesday, June 2, 2009

Aku dan Anak-Anak Haram yang Berideologi Kommunieste (a.k.a. Commie Basterds!)

Aku tak tau kalau korang ada perasan atau tidak tetapi sejak kebelakangan ni, tugas/tanggungjawab si Mat Rempit sebagai budak belasahan a.k.a. whipping boy media arus perdana telah di ambil alih. Siapa yang telah berani mengambil alih tugas/tanggungjawab ni? Siapakah binatang hina ini yang telah berani mencabar tugas/tanggungjawab si Mat Rempit sebagai momok/hantu seram/anasir subversif di dalam masyarakat kita yang 1 ini?

Tak lain dan tak bukan, anak-anak haram yang berideologi kommunieste a.k.a. Commie Basterds! Celaka sungguh! Segala hasil usaha dan titik peluh si Mat Rempit untuk mengekalkan posisi mereka sebagai budak belasahan a.k.a. whipping boy de facto media arus perdana habis hanyut dan luput. Seolah-olah si Mat Rempit ini tak wujud jadinya. Celaka ko Commie Basterds!

Tak reti-reti ke yang korang ni tak cool? Tak reti-reti ke yang korang ni dah ketinggalan zaman? Tak percaya? Cuba try cari Soviet Union kat peta. Soviet Union dah berkubur, bernesankan 2 biji botol Coca-Cola kat sebelah cawangan McDonald's Moscow, berhampiran dengan kedai Porsche. Celaka ko Commie Basterds!

Ko tau tak yang si Mat Rempit ni terpaksa bertungkus-lumus menghadapi saingan untuk slot masa dan inci persegi di media arus perdana dari para politikus profesional/amatur, artis-artis Melayu yang glam/menyedihkan dan tahap prestasi sukan bolasepak negara? Korang ingat senang ke nak daptkan slot prima di warta berita jam 8 malam (yang dulunya jam 9 malam)? Korang ingat senang ke nak dapatkan slot di dalam rancangan bual bicara/bicarawara yang menerobos di RTM1/RTM2/TV3/NTV7/TV9/Awani/Bernama? Korang ingat senang ke nak dapatkan editor-editor akhbar yang tersohor untuk menulis ulasan yang berjela-jela mengenai kami di muka tengah akhbar-akhbar arus perdana? Sekarang ko pulak nak masuk campur? Apa cerrr mamat? Celaka ko Commie Basterds!

Apa yang korang nak sebenarnya? Apa? Cerita sikit kat aku.

Jaga-jaga sikit kalau ko keluar malam! Kalau aku jumpa ko, wahai Commie Basterds, aku dan crew-crew aku tak akan tunjukkan sebarang rasa belas kasihan! Ko jangan ingat yang member ko Kim Jong-Ill tu boleh tolong korang. Dia ada masalah yang jauh lebih besar sekarang.

'Joe for King!' korang kata ya?

Joe dah mati la bodoh!

(Aku rekomen ko baca dulu sebelum ko tengok wayang dia)

2 comments:

GombakRock said...

setelah baca posting ni reaksi gua ialah "kah kah kah"...
sungguh menghiburkan satira ini!!.hehe

p.s:kalau lu free weekend ni turun ar muktamar pas kat shah alam...gua jual buku,dvd dan t-shirt...gerai no.52...hehe

Johnny B. Rempit said...

Alamak geng!

Gua tak dapat datang la time tu. Agak sibuk sedikit kebelakangan ni.

Hehehe...