Monday, June 15, 2009

MeRempit bersama Beng : Satu Malam di SS2

"Beng! Gua rasa kita sama la. Semua orang tada suka sama kita."

"Betul. Betul. Gua pun rasa itu macam."

"Gua punya crew selalu kena tahan polis. Mau check IC la, lesen la, roadtax la. Itu hari, gua pun ada kena tahan. Semua check. Nasib baik masa tu gua guna motor member gua. Tada bikin. Tapi itu 'mata' daring-daring juga sama gua."

"Lu lepas ka?"

"Lepas la. Semua ok masa tu. Tapi kalau gua guna motor gua, sure kantoi punya mah!"

"Gua pun ada sama problem sama lu. Kalau ada road block aaaa, sure kena punya."

"Kenapa? Lu punya kereta banyak bikin ka?"

"Mesti mah! Gua punya sound system manyak syok lu tau. Ada sub woofer, tweeter. Semua siap! Baru syok mah... Itu pun kena tahan! Itu 'mata' sudah ingat gua kaki race ooo. Mana ada gua race... Kalau gua mau race, gua tada pasang sound system, lu tau."

"Lu pasang kuat sangat kot?"

"Abang! Kalau gua nampak depan ada road block aaa, lu ingat gua gila ka mau pasang radio kuat-kuat?"

"Habis tu?"

"Gua rasa dia sudah nampak muka gua aaa, dia sure ingat gua ada buat salah punya."

"Gua rasa lu punya rambut laa. Mana ada orang Cina rambut blonde macam lu."

"Itu suka hati gua mah! Gua mau dye blonde ka, merah ka, hijau ka, mana ada gua kacau sama orang! Betul?"

"Betul. Betul."

No comments: