Thursday, November 26, 2009

Aku dan Anak-Anak Haram yang Berideologi Kommunieste (a.k.a. Commie Basterds) 2

Lagi-lagi cerita pasal korang! Takde kerje lain ke?

Aku betul-betul hangin pasal isu ni. Sebab diorang la cerita-cerita pasal Mat Rempit hilang dari media arus perdana di 1Malaysia. Kalau korang ingat, ada satu ketika dulu isu Mat Rempit hebat diperkatakan, di ulas, di debat. Segala macam manusia yang cool dan yang poyo telah memberi pandangan mereka. Berjam-jam masa yang berharga di slot-slot media arus perdana di gadai untuk memperbincang dan memperkata tentang hal si Mat Rempit. Berjela-jela artikel dan komen dapat di baca di akhbar-akhbar arus perdana. Aku cukup bangga pada ketika itu. Masa tu, aku cool...

Tiba-tiba, entah dari lubang mana, muncul si Commie Basterds.

Cibai!

Seperti yang aku pernah cakap dulu, Joe dah mati la bodoh! Tak paham ke?

Sejak kemunculan diorang, status Mat Rempit sebagai budak belasahan de facto media arus perdana 1Malaysia telah hancur berderai. Sampai sekarang. Sehingga kini, status budak belasahan media arus perdana telah di ambil alih oleh mereka. Ada ko dengar pasal Mat Rempit di tv? Ada ko baca artikel tentang mereka sejak kebelakangan ini? Kalau ada pun sikit sangat. Tak macam dulu.

Celaka ko Commie Basterds!

Aku nak balik status budak belasahan de facto aku balik! Aku nak para politikus 1Malaysia mengeluarkan pandangan-pandangan yang emo tentang kami! Aku nak program-program bual bicara yang menerobos memperbincangkan hal kami! Aku nak editorial-editorial yang berjela-jela di tulis mengenai kami! Aku nak balik status kami di kembalikan!

Celaka ko Commie Basterds!

Aku nak korang semua, wahai Commie Basterds yang celaka, untuk kembali balik ke lubang kubur korang. Lepak dengan 'Joe the King' dan 'Vlad si Celaka Gila'! Duduk situ diam-diam.

Celaka ko Commie Basterds!

No comments: