Tuesday, June 10, 2008

Pasar Minggu di Kampung Baru...

Aku baru je terjumpa blog ni.

Disebabkan aku selalu lepak di Kampung Baru (sampai sekarang pun), pernah duduk dan pernah kerja kat situ kejap, Kampung Baru memang ada nilai sentimental bagi aku. Kampung Baru tempat yang begitu bersejarah bagi hidup aku. Kat situlah aku pertama kali mengenali hidup di KL. Segala pahit maung, kenangan manis dan yang menjerihkan yang pernah aku alami selama aku mula-mula duduk di KL, aku rasai dan alami kat Kampung Baru. Pertama kali aku tempuhi hidup berdikari, aku lalui di Kampung Baru. Member-member aku dari situ pun masih setia lagi dengan aku. Korang memang BEST!

Kalau nak tau sedikit sebanyak tentang sejarah Kampung Baru, bacalah apa yang ada kat blog tu. (Aku ada sediakan link kat bawah dan juga di ruang 'Tempat-Tempat Menarik' aku)

Kepada belia-belia Kampung Baru, jangan berputus asa. Hadapilah cabaran yang korang hadapi ini dengan tabah dan jangan sekali-kali takut menghadapinya.

P.S. Orang Kampung Baru tak makan Nasi Lemak Antarabangsa. Orang luar je makan kat situ. Kalau tak percaya, cuba tanya-tanya orang Kampung Baru. Yuppie balik clubbing je makan kat situ. Hehehe...

Pasar Minggu 'Sunday Market' Kampung Baru, Kuala Lumpur



No comments: