Friday, August 29, 2008

Siapa Yang Bayar???

"Geng! Ada sesuatu yang amat memeranjatkan!"

"Apa lak yang ko melalut ni?"

"Ko tengok ni!"

"Woitt! Dah sambung balik! Bila ko bayar?"

"Aku takde bayar apa-apa pun. Ko yang bayar bil kan?"

"Bila masa lak aku bayar? Kan aku dah kata yang aku takde duit. Ni ha! Cek gaji aku. Baru je dapat tadi. Tak sempat bank-in pun."

"Ehhh! Kalau kau belum bayar, aku belum bayar, siapa yang bayar?"

"Lantak lah. Janji aku nak tengok cerita fevret aku malam ni."

"Ehhh! Siapa yang bayar hah?"

"Pedulik apa aku! Yang aku tau, bahagian aku untuk bil-bil lepas aku akan tetap setelkan. Diorang tersilap sambung line ke, silap kerani ke, hape ke, malam ni, gua nak layan American Chopper."

"Betul gak cakap ko tu. Lantak la! Malam ni kita layan American Chopper! Hahaha..."

"Woooohoooo!"

No comments: