Monday, August 11, 2008

Try sekali je...

“Try la geng... Sekali seumur hidup ko kena try! Sekali je. Seronok siot!”

“Tak nak.”

“Ko ni kenapa? Tak mati nye! Semua orang dah pernah try.”

“Ko dengar tak apa aku cakap tadi?”

“Sekali je... Betul geng. Dia punya syok dia... Pehhh! Aku cakap kat ko sekarang ni pun aku dah berdebar dah. Betul...”

“Tak nak.”

“Jumaat depan. Mau? Aku ikut ko sekali la. Barang aku boleh carikan. Jom aaaa....”

“Apa yang best sangat benda tu?”

“Meh sini aku cerit skiiiittt... Dia punya feel geng. Aku nak cerita kat ko pun aku rasa aku tak tau mana nak mula. Dia punya rasa... Pehhh! Sekali je geng. Sekali je seumur hidup geng! Kena rasa siot!”

“Detail la sikit geng. Ko gak yang suruh aku try.”

“Dia macam ni geng. Ko bayangkan benda paling best yang ko pernah rasa, lepas tu ko gandakan pengalaman tu 100 kali.”

“Ye ke?”

“Betul... Tada tipu punya. Amacam? Jumaat depan mau? Aku boleh ajak 2-3 orang member-member aku. Ko jangan takut geng. Aku akan ajak budak-budak yang boleh dipercayai je geng. Aku pun tak nak kecoh-kecoh. Kalau ramai sangat kecoh lak nanti. Aku nak ko rasa sekaliiiii je.”

“Jumaat depan?”

“Mau?”

“Tak nak.”

“Jom aaaa....”

“Tak nak ah!”

“Apa yang ko takut sangat ni?”

“Bukan aku takut. Dah aku memang tak minat benda ni.”

“Sekaliiiii je geng... Ko tak kan menyesal punya. Aku siap ada satu pot baek punya. Kita boleh lepak, rilek-rilek, tengok DVD. Ko nak ajak awek ko pun aku tak kisah. Kita boleh chill geng. Takda orang kacau punya.

Mana lak ko belajar perkataan chill tu?”

Alaaaa... Jom aaa... Aku gerenti best punya!”

Tak nak.”

Ko ni hampeh la. Hampeh tau? Hampeh.”

Puki!”


No comments: