Thursday, March 25, 2010

Oh Pocot Mak Kau #4 : Aku Sedang Menunggu SMS Benci Dari Groupie-Groupie Zombie Yang Ternganga Di Depan TV Pada Setiap Hujung Minggu

Aku pernah tulis di sini yang aku jarang jengah ke akaun Facebook aku. Statement itu masih benar dan tepat. Aku lebih minat Goodreads dan Twitter. Wall Facebook aku hanya dipenuhi dengan update-update dari akaun Goodreads aku. Semua privacy settings Facebook aku adalah open to the public. Tak ada apa-apa nak sorok pun. Dua orang 'kawan' aku di sana pun aku tak kenal. Apa motif mereka nak add aku, aku sendiri pun tak tahu. Pada aku, SMS masih cara utama aku berkomunikasi dengan kawan-kawan aku. Texting ROCKS! I'm old skool in that way.

Tetapi, sekali-sekala, bila bulan berwarna biru, aku akan masuk juga ke alam itu. Aku nak tengok apa yang latest, berita-berita lemau/basi yang aku dah miss dan yang paling penting sekali, aku suka lihat/join grup-grup Facebook yang kelakar dan yang absurd. Voyuristik? Memang! Klise? Hell yeah! Berfaedah? Langsung tak ada sama sekali!

Hasilnya, setelah aku meronda-ronda dan bersiar-siar, melihat itu dan ini, aku terjumpa grup ini di Facebook. Aku terus join!


Aku BENCI kari ayam...



Boleh tak ko kata, 'Oh Pocot Mak Kau!'?

I knew you could...




Hehehehe...


SMS [AFUNDI AYAM] dan hantar ke 12345.

Setiap SMS akan dicaj 50sen di luar waktu puncak (12am - 8am) dan 75sen di dalam waktu puncak (8am - 12am) . Tertakluk pada terma dan syarat. Katakan TIDAK! pada Realiti.

4 comments:

aidura sofiee said...

hang bior bebenor johnny oiii.

Nak AFUNDI ayam? Buang karan jak. Baik aku beli cekelat 5 kupang daripada dok membaziaq untuk AFUNDI ayam, kui,kui,kui.

Johnny B. Rempit said...

Katakan TIDAK! pada Reali-tayyyy...

Faizah Roslaini said...

ah bising korang.
aku sedang AFUNDI JOHNNY ni haa. you all shadap buleh?

Johnny B. Rempit said...

...sive, six, seven eight...

Menuju puncak,
Gemilang cah...


Oppp...

:)