Saturday, May 24, 2008

Tabik sama Otai-Otai...



"Mana nak cari wayang Melayu lama-lama macam tu geng?"

"Aku kena cari jugak!"

"Aku dah round satu KL dah. Tak jumpeeee."

"Aku KENA cari jugak!"

"Kalau kau cari cerita P.Ramlee banyak tempat aku boleh tunjuk kat ko. Tapi ni cerita 80an geng... Mana ada kedai DVD jual benda-benda macam tu."

"Takpe. Aku akan tetap cari. Ko tanak tolong, aku tak kisah. Aku kena cari gak cerita tu. Cerita klasik tu geng. Setakat cerita Remp-it bodoh tu, tak bole lawan la..."

"Bukan aku tanak tolong kau. Masalahnye benda tu orang tak jual."

"Mesti ada orang jual punye."

"Ok. Ok. Lepas ni kita try cari kat Pertama. Kalau kat situ pun takde, gua serender geng... Aku tau kalau kat Pertama pun takde, satu KL pun takde."

"Orait."

"Ko nak pegi sekarang ke?"

"Ye lah!"

"Pelik betul la ko ni..."

No comments: