Thursday, April 15, 2010

Aku, Sebuah Kolam Yang Dalam Dan Mengapa Aku Mungkin Terjun Ke Dalam Kolam Itu Pada Hari Ahad Yang Akan Datang

Decisions, decisions...

Ahad ni adalah satu-satunya hari aku free untuk minggu ni. Betul-betul free. Aku tak ada plan, tak ada kerja, tak ada nyamuk-nyamuk tanggungjawab yang perlu aku halau dengan setin aerosol berisi racun serangga. (Huh? Nevermind...)

Kemudian, petang tadi, seorang member aku yang agak connected dengan dunia musik bawah tanah telah mengesemes aku.


[Ahad ni ada gig. Spesel]

[Siapa main?]

[Deepset]

[Aduuuiii...]

[Bukak email ko. Aku dah hantar detail.]

[Aduuuuiiii...]


Ya... Aduiiii...

Bila aku bukak email, rupanya ianya satu link. Ada event yang agak artistic-ish, yang selalunya/dulunya aku akan abaikan. Tapi semenjak 'Kata Luhur', mata aku dah mula terbukak.

Nak pergi taknak?


I think its... pretty...

2 comments:

Sofira said...

kalau tengok photog tu, teman suka gak. tampak artistik. :)

Johnny B. Rempit said...

Itu actual photo di ekzibit tu. No drawings will be shown.

Can you say, "Fuuuu... Teramatlah post-modern konsepnya"?

Pandai pun.

Hehehe...