Friday, April 30, 2010

Commando Kiosk : A Continuation

Hari tu, aku ada rekomen satu kedai makan yang mengamalkan falsafah menu terhad di Taman Dagang. Malam semalam, aku pergi sekali lagi. Seperti biasa, misi aku solo sebab crew-crew aku yang lain tak dapat/tak mahu dihubungi. Hampeh!

Anyway, aku tulis dulu yang aku terlupa amik gambar makanan hebat di Commando Kiosk. Kali ni, sebelum aku makan, aku sempat amik beberapa foto yang mungkin akan melemahkan semangat mereka-mereka yang 'berdiet kunon'!

Mula-mula, yang ni sampai...




Lepas tu yang ni pulak sampai. Seperti komen brader GombakRock, saiz serving ini sesuai untuk 2 orang normal atau 1 orang yang amat lapar, seperti aku.



Akhirnya, ni last sekali...



Yummy...

P/S - Oh ya, sebelum aku terlupa, brader yang jaga kedai ni kata 'last call at the kitchen' ialah 10pm. Kedai mula di buka untuk lunch, setiap hari kecuali Ahad dan cuti umum KL. Enjoys...

2 comments:

aidura sofiee said...

wahhhh dah ada gambar makanannya ek...

teman suka. oh yea, oh yeaaaa...

Johnny B. Rempit said...

Lapar la pulak.