Sunday, December 27, 2009

Birthday Present : The Saga Continues

"I know what you can get me for my birthday."

"Apa?"

"Any pair of Christian Loobootin shoes."

"Lou-bou-TAHN."

"What?"

"KRIS-ti-an lou-bou-TAHN."

"Whateverrrrr..."

"Sebut pun tak betul, ada hati nak pakai. Hehehe..."

"Okay, now I'm officially not speaking to you anymore."

"Kalau handbag Gacci boleh?"

"Eh, I remember once a guy I know who thought that his 'Nee-Kay' shoes were cool."

"Siapa?"


Tapak merah dia MEMANG seksi...

2 comments:

Faizah Roslaini said...

Ehh aku suka lah kasut ni.

Tapi kan, kalau beli pun aku tak mampu nak pakai. Imagine kalau pakai kasut ni sambil dukung baby .. Lepas tu nak kejar anak-anak aku lagi...hehehe...mampus kering sia2 aja.

Johnny B. Rempit said...

Dukung baby sambil memakai heel 4 inci? Macam siri Hollywood kat tv je tu.

Apa entah nama dia...

Hehehehe...