Thursday, December 10, 2009

Dialog Surreal Di Dapur : Atau Mengapa Aku Tak Berani Masak Mee Segera Di Malam Hari

Periuk : Kau tu hitam!

Cerek : Berani ko cakap aku hitam! Tengok cermin la woi!

Periuk : Cibai! Ko tak nampak ke yang aku stainless steel. Siap chrome lagi. Berkeeeelaaat babe!

Cerek : Maaak aiii! Chrome kunon! Tunjuk sikit bontot ko tu. Aku nak tengok.

Periuk : Buat apa aku nak tunjuk kat ko bontot aku. Ko ingat aku sundal macam ko?

Cerek : Celaka ko! Ko panggil aku sundal ye... Ko tu yang [toot]!

Periuk : [toot] ko! Anak haram!

Cerek : [toot]! [toot]! Keturunan [toot]!

Periuk : [toot]! Ko ingat ko lawa sangat! Woi celaka! Ko dengan kuali sama je!

Cerek : Ewah, ewaaah! Sedap betul ko mengata! Hoi... Kuali tu sedara ko jugak la bodoh!


Saya tak suka mee segera. Banyak MSG.

No comments: