Wednesday, April 21, 2010

Aku, Sebuah(?) Gelang Magnetik dan Sebotol Jus Manggis Non-Alkoholik Yang Mahal

AMARAN!

Jauhkan gelas, cawan, mangkuk atau apa-apa jenis reseptikel
yang mengandungi apa-apa jenis cecair dari papan kekunci,
monitor, kotak CPU dan autlet elektrikal sebelum anda membaca post ini.




Sekiranya ko ada akaun Facebook, sila log-in.

Dah?

Ok. Sekarang, ko klik link ni http://bit.ly/dalrCv

(Kalau takde akaun FB pun takpe, cuma impaknya agak kureng sedikit)




Aku dedicate post ini untuk semua abang-abang, kakak-kakak, makcik-makcik dan pakcik-pakcik emelems yang tak jemu-jemu mengesemes, calling-calling dan mengemel-emel aku.

2 comments:

Ummi said...

1. Siap amaran. Epic-ness sungguh.

2. Ingat goyang kaki je leh dapat RM 100. Now korek hidung also can!

3. Ini juga ditujukan khas buat mereka-mereka yg suka tagging gambar bank statement.

Precious, Johnny dahling, just precious.

Johnny B. Rempit said...

Dulu, aku seorang kutu. Merempit sana sini, buang masa, membebankan mak bapak.

Tapi sejak aku join program Korek Hidung Dapat RM100, hidup aku berubah! Aku tidak lagi merempit pakai EX5. Sekarang beberapa biji superbike Itali menghiasi garaj aku. Mak bapak aku dah aku hantar mengerjakan haji berkali-kali. Aku kini menjadi manusia yang berguna kepada masyarakat.

Semuanya kerana aku menyertai program KHDRM100.

Terima kasih KHDRM100!

Anda bila lagi?