Tuesday, April 6, 2010

Testing 1... 2... 3...


Sekiranya post ini comot, nampak tak teratur, pelik, abaikan saja. Aku tengah test kapabiliti fon pintar aku yang canggih-manggih ini. Kenapa? Sebab aku nak cuba meng'update' secara 'real time' blog aku yang amat 'popular' dan 'happening' ini. Kalau test ini berjaya, aku nak mula buat update yang semi-penting dari lokasi-lokasi tipikal dan/atau luarbiasa. Sekiranya tidak, aku akan kembali ke 'mode' asal.

Wish me luck!

Masa : 3 am, lebih kurang
Lokasi : McD Hulu Kelang, MRR2
Peralatan : Nokia 5800 Xpress Music

--------------------------------------------------------------------------

Edit dari rumah, 4.45am, lebih kurang

Nampaknya, ada perkara-perkara kecil yang aku tak boleh buat kalau aku update guna fon canggih-manggih aku. Takpe lah. Sekurang-kurangnya aku boleh upload gambar dan text. Post aku pun tak comot/berterabur.

Hmmm...

Bestnye...

2 comments:

Faizah Roslaini said...

perghhh... en johnny canggihlaaa. Selepas ini bolehla UPDATE FACEBOOK SELALU..hahahaha

Johnny B. Rempit said...

Facebook? Amende tuh? Hehehe...

I blame GombakRock for this. You hear that, bro!

"I wanted to get out but they... pulled... me... back... in..." - Michael Corleone